Cum să mănânci echilibrat la serviciu pentru a fi în formă toată ziua

  • Pin It

Dacă optezi să mănânci la un restaurant în pauza de masă, evită să ai în farfurie feluri de mâncare cu brânzeturi grase sau desert.

Specialiștii sunt de părere că salatele sau felurile de mâncare ce conțin crudități sunt cele mai sănătoase. Astfel, poți asigura aportul zilnic de vitamine. Evită brânzeturile grase și sari peste desert, fiindcă acestea sunt greu de digerat și te vei simți obosit. De asemenea, glucidele neutralizează sucurile gastrice, iar digestia devine mai greoaie. De altfel, zahărul alb creează toxine în intestin, iar în exces, pe termen lung, poate duce la apariţia unor maladii. De asemenea, el are tendinţa de a produce aciditate, ceea ce duce la demineralizare, având drept consecinţă efecte secundare, cum ar fi căderea părului. Şi tenul va avea de suferit.

Dacă mănânci fie la birou, fie la restaurant, acordă cel puțin 20 de minute pauzei de masă. Mestecă bine și acordă 10 – 15 minute suplimentare pentru a te destinde și a facilita digestia, înainte de a te apuca din nou de lucru.

Conform doctorulzilei.ro, încearcă să nu mai bei cafeaua îndulcită dimineața și nu mai bea băuturi carbogazoase. Recomandat este să consumi apă pe tot parcursul zilei, pentru a te hidrata și pentru a elimina toxinele.

Articol vizitat de 17 ori



Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *